dijous, 25 d’abril del 2013

5- Avatar analògic

Descripció: Aquesta era la última làmina que feiem en blanc i negre. Consisteix en deixar la llàmina en blanc i negre, sense cap tipus de grisos.

Procés: Primer vaig calcar la estructura de la foto en llapis per després poder pintar-la amb permanent negre. després ho vaig pintar tot al detall començant per les parts generals i més fàcils de pintar y després els detalls més complicats
Part 1 de la làmina
Part 2 de la làmina



Resultat: (Imatge, part 2 de la làmina)

Comentari: Aquesta làmina m'ha agradat més que les altres, era més fàcil de dibuixar i a la vegada m'ha agradat més com m'ha quedat. També teniem que tenir molt de compte a l'hora de pintar per que si en sortiem una mica del marge es notaria massa i quedaria malament en el dibuix i al ser permanent no podríem borrar-ho. M'ha agradat en general.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada