dijous, 25 d’abril del 2013

4- Avatar analògic


4. Avatar analògic

La activitat consisteix en retratar un avatar nostre de diferents formes; Amb llapis de grafit, amb punts fets a retulador i amb línies. Per a tot això, hem fet una gamma de grisos on fem l'escala de negre i d'aquesta manera ajudar-nos a retratar millor les ombres.
-Llàmina 4: La gamma de grisos
Gamma de grisos
Hem fet una gamma amb els diferents estils de dibuix que farem a les làmines: Amb llapis de grafit, amb punts fets a retolador, i amb ratlles a retolador. Aquesta activitat m'ha agradat, pero ha sigut complicat fer-lo equilibrat perque es notés la diferència entre dues cel·les. He tingut un problema amb la gamma de punts, perque havia perdut el negre i el vaig tenir que fer a blau.
-Foto en la cual treballaré tots els avatars:
Foto base des de on es faran la resta d'avatars
Per als dos avatars he seguit el mateix procés:
1r: Calcar la foto a la làmina llapis i fluix perque després no es notés o es pogués esborrar amb facilitat
2n: Pintar les parts més fosques primer perque després fos més fàcil la resta del dibuix
3r: Pintar les parts que són clares i fosques 
-Llàmina 5: Llàpis de grafit
Photo_00020
1r avatar: avatar amb llàpis de grafit
Es el nostre primer avatar, i l'hem fet a llàpis. No m'ha agradat gens perque era molt difícil agafar les tonalitats de les hombres i fer-les iguals que a la foto.
-Llàmina 6: Punts de rotulador
...:::::::::::Procés::::::::::......
Avatar 2 (amb rotulador): Primera part del procés
Avatar 2: resultat final
Aquest segon m'ha agradat més. Hem trigat molt més per fer-ho ja que teniem que fer molts puntets i ens podriem haver tirat hores fent puntets.
-Llàmina 6: Ratlles a mà alçada amb retolador:
Avatar 3
La tercera llàmina m'ha semblat més fàcil que les altres i la que més m'ha agradat. He tingut complicacions amb fer les ombres de la foto pero me n'he pogut sortir bé
Comentari final:
La activitat no m'ha agradat perque no se dibuixar bé i jo crec que em tindrien que haber ajudat més perque mai he fet dibuix profesional. Tot i així ha sigut entretingut intentar fer-ho bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada