dijous, 6 de juny del 2013

8. Xarxa mòdul transfomat


Descripció:
Aquesta activitat consistia en fer un mòdul transformat, és a dir, agafar un mòdul normal que es va repetint (com per exemple un quadrat) i modificar-lo movent-hi diferents parts sobre el mateix sense deixar cap espai en blanc. D'aquesta manera es crea una figura nova que pot ser abstracte o significar alguna cosa. És molt important que encaixi. És la làmina Nº17.

Procés:
Vaig començar provant-hi diferents figures, però al principi jo no entenia gens la idea

Pràctiques 1

Pràctiques 2
                                       
Després em van tornar a explicar la idea de com tenia que ser i que les peces tenien que encaixar les unes amb les altres per poder fer bé el mòdul.

Pràctiques 3

Pero com el puzle no servia i jo no ho sabia, vaig tenir que tornar a fer una altra figura


Pràctiques 4

Al final ja no em sortia res i la Berta em va donar un full on hi havien diferents figures per a escollir i que jo podia escollir qualsevol de les dos d'abaix, amb la condició de que només podria treure un 5

Fulla per escollir mòdul
Vaig escollir el tercer mòdul transformat, i li vaig afegir un petit moviment per donar originalitat

Mòdul transformat ja reproduït i pintat a la làmina
I l'ultim pas va ser repasar-lo amb permanent negre per treure les imperfeccions.

Resultat:

Resultat Final

Aquesta activitat no m'ha agradat gens perque no he trobat la manera de com fer-ho bé i em semblava una feina molt costosa i avorrida. A més ha sigut tot molt depresa i no he tingut gens de temps per pensar alguna idea original per dibuixar, encara que el dibuix no se'm doni bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada